lunes, 25 de julio de 2011

Que coses...

Hola,soc Estela, vos vaig a parlar de lo que vaig fer ahir.

Ahir per el mati, vaig anar a la platga :) Pero que cagada, per que feia un fred que pela, Bueno... despres vaig tornar a ma casa i hem vaig banyar en la piscina, quant vaig eixir vaig vore que no tenia toballola per a secarme:(, pero vaig vore que estava la samarreta del meu pare en la cadira i com era molt gran me vaig secar en ella :D. Despres no podia entrar en casa per que el meu germa havia tancat la porta i vaig tindre que entrar per la finestra :p. Bueno... despres hem vaig banyar i anarem al cinema a vore: Paul. Es una pel·licula molt xula, dona molta risa, pero diuen moltes paraulotes ;). Despres tornarem a casa, soparem vaig vore la tele i hem vaig anar a dormir.

Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :P   :)   :(   XD   Xd   x(  ;) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario